Четвер
17.07.2025
08:07
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт учителя української мови та літератури Олійник Світлани Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [5]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


конспекти уроків
11.01.2019, 22:23

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Яке розсипали
  2. Який виконали
  3. Яку занесли
  4. Який перемили
  5. Яку згадують
  6. Які відігнули
  7. Який нагріли
  • Робота біля дошки
  • Виконання вправи 252 (стр. 128)
  • Фізкультхвилинка «Лінгвістичний волейбол»
  • Від дієслів утворити активні дієприкметники минулого часу (усно).

Почорніти, змарніти, обгоріти, змокнути, згоріти, зів’янути, дозріти.

  • Робота з картками
  • Перепишіть, на місці крапок упишіть активні дієприкметники минулого часу, утворивши їх від поданих у дужках дієслів.

1. Ми вийдем з тобою на листя ... (опадати), де сяє повітря, як сиві опали (Д. Павличко). 2. І листя ... (прижухнути) роняють дуби (М. Луків). 3. Цвітуть ... (промерзнути) квіти після снігу (О. Слоньовська). 4. Виорює плуг ... (поржавіти) набої (М. Стельмах). 5. Тихі сутінки поволі почали спускатися з ... (побліднути) неба (М. Старицький).

  • Рольова гра «Ти – редактор»
  • Виправити помилки в реченнях

Усі вітали усміхаючогося (усміхненого) переможця.

Під вечір вулиця сповнюється поспішаючи ми додому людьми.

На молодь, люблячу розваги, чекають нові парки та стадіони.

  • Творче конструювання
  • Перепишіть речення, від поданих у дужках дієслів утворіть активні дієприкметники. Утворені дієприкметники поставте в потрібній формі, визначте відмінок.

В моїм саду кружляє лист (опадати).

І сніг припав обличчям (посиніти) до грудочок (замерзнути) землі.

Полісся встає в (чарувати) красі.

Ти піднімайся у світання, як (проростати) зерно.

VІІІ. Підведення підсумків уроку

  • Рефлексія
  1. Які враження від уроку?
  2. Завдяки чому вдалося виконати всі завдання?
  3. Що, на вашу думку, вдалося виконати найкраще?
  4. Чи потрібні вам знання, які ви сьогодні одержали на уроці?
  5. Чи виправдались ваші очікування?
  • Заключне слово вчителя

Ну от і все. Ще одна подорож в країну Дієприкметниковію закінчилася. Всі завдання виконано, ви добре попрацювали. Я задоволена вашими знаннями. Давньогрецький драматург Есхіл сказав: «Мудрий не той, хто надто багато знає, а той, чиї знання корисні». Ви ж довели, що свої знання вмієте застосовувати на практиці.

 

ІХ. Домашнє завдання

Повторити §21 (стр. 126)

Виконати вправу в зошиті

* Виписати 4 речення на дане правило

Х. Оцінювання навчальної діяльності

  • Виставлення оцінок у щоденники та журнал

 

Категорія: Мої файли | Додав: svitlanaolijnik1976
Переглядів: 76 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту