П`ятниця
18.07.2025
05:00
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт учителя української мови та літератури Олійник Світлани Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [236]
тести онлайн [0]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


конспекти уроків

Контрольна робота №3 “Поетичні твори Лесі Українки, В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька” (тести)

Мета: навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

виховна: виховувати старанність, відповідальність.

Тип уроку: контроль набутих знань та вмінь.

Обладнання: тести.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІІІ. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи

ІV. Виконання завдань

Початковий рівень. Оберіть одну правильну відповідь на кожне з питань

по 0.5 бала):

1. У якому творі порушено проблему взаємодії митця і суспільства:
А) В. Сосюра «Васильки»;
б) Т. Шевченко «Думи мої, думи…»;
В) В. Голобородько «Наша мова»;
г) Леся Українка «Давня казка».
2. Яку поезію написано верлібром:
А) Леся Українка «Хотіла б я піснею стати»;
Б) В. Голобородько «З дитинства: дощ»;
В) В. Підпалий «Зимовий етюд»
3. До інтимної лірики належить поезія:
А) В. Сосюра «Любіть Україну!»;
б) В. Сосюра «Васильки»;
в) Леся Українка «Давня казка»;
г) В. Підпалий «Зимовий етюд».
4. За яку поезію Володимира Сосюру було піддано цькуванням:
А) «Васильки»;
Б) «Осінь»;
В) «Любіть Україну!»;
Г) «Третя рота»
5. До громадянської лірики належать поезії:
А) «Васильки»;
Б) «Осінь»;
В) «Любіть Україну!»;
Г) «Третя рота».
6.Ідея гуманізму і людяності простежується:
А) Леся Українка «Хотіла б я піснею стати»;
Б) В. Голобородько «З дитинства: дощ»;
В) В. Підпалий «Зимовий етюд»

Середній рівень (3 бали) Установіть відповідність між цитатою та назвою твору

  1. «Малого сліду не покину

На нашій славній Україні,

На нашій – не своїй землі»

А) В. Сосюра «Любіть Україну!»

  1. «Щоб геть аж під яснії зорі

Полинути співом дзвінким»

Б) В. Підпалий «Зимовий етюд»

  1. «У квітці й пташині, в кривеньких тинах,

У пісні у кожній, у думі»

В) Т. Шевченко «Мені однаково, чи буду»

  1. «Трішки туману і трішки інею,

Неба льодинку холодну –

На шлях…»

Г) В. Голобородько «Теплі слова»

  1. «Співаймо пісні про кохання,

Щоб не вмерло слово Дунай»

Д) Леся Українка «Давня казка»

  1. «Тож сидів поет в віконці,

Слухав співів, що лунали

Скрізь по полю і до нього

У хатину долітали»

Е) Леся Українка «Хотіла б я піснею стати»

 

Достатній рівень (по 1 балу за правильну відповідь) Продовжте речення:

1. Лірика у якій думки й переживання викликані суспільно-політичними подіями – це…
2. У поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну!» домінують такі мотиви: …
3. Верлібр – це… .

Високий рівень (3 бали)

Проаналізуйте за вибором одну із вивчених напам’ять поезій (паспорт твору + повний ідейно-художній аналіз)

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання підготуватися до УПЧ Володимир Малик “Черлені щити”

 

Категорія: Мої статті | Додав: svitlanaolijnik1976 (10.01.2019)
Переглядів: 150 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту